- Voltage: 8-18 V DC
- Operating Temperature: -10 to +60 C
- Dimensions: w 81mm, h 49mm, d 12mm
- Aluminum construction
- Display.2.4″ TFT Intelligent LCD Touch Display in aluminum framing
- 4Bar MAP sensor
- Solenoid valve
- Weight: 62 g
Features
- 7 control modes (Off-Low-High-RPM1-RPM2-VSS-GEAR)
- Boost by RPM (configurable 2D Map)
- Boost by VSS (configurable 2D Map)
- Boost per GEAR
- Can-Bus integration (Timing Advance, TPS, CWT, IAT etc)
- Configurable shift light
- Exhaust Gas Temperature (K-Type)
- Failsafe settings (boost cut & warning for AFR , Boost or EGT limits)
- Failsafe setting (boost cut &warning for WMI)
-
RPM Duty Add (4Dmap)
- DTC Fault clearing
- (Under Dev.) Programmable Aux failsafe input to limit boost under conditions (for example when nitrous switch is activated or when there is no voltage from methanol controller etc.)
- (Under Dev.) Logging using our purpose-built Windows application to monitor & plot real time values like Actual duty cycle, spark advance, boost pressure etc
- (Under Dev.) VAG Group can bus mode (i.e. Timing retardation per cylinder etc)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Τάση: 8-18 V DC Θερμοκρασία λειτουργίας: -10 έως +60 C Διαστάσεις: w 81 mm, h 49 mm, d 12 mm Κατασκευή αλουμινίου Έξυπνη οθόνη αφής TFT2,4 "TFT σε πλαίσιο αλουμινίου Αισθητήρα MAP 4Bar Ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα Βάρος: 62 g Χαρακτηριστικά 7 λειτουργίες ελέγχου (Off-Low-High-RPM1-RPM2-VSS-GEAR) Ενίσχυση κατά RPM (ρυθμιζόμενος 2D Χάρτης) Ενίσχυση από VSS (διαμορφωμένος 2D Map) Ενίσχυση ανά μηχανή GEAR Ενσωμάτωση Can-Bus (Timing Advance, TPS, CWT, IAT κλπ) Ρυθμιζόμενο φως μετατόπισης Θερμοκρασία καυσαερίων (τύπος K) Ρυθμίσεις Failsafe (αποκοπή ώθησης και προειδοποίηση για τα όρια AFR, Boost ή EGT) Ρύθμιση Failsafe (μείωση θορύβου και προειδοποίηση για το WMI) Προσθήκη χρέωσης RPM (4Dmap) DTC Καθαρισμός σφαλμάτων (Under Dev.) Προγραμματιζόμενη είσοδος Aux fail-safe για τον περιορισμό της ώθησης υπό συνθήκες (για παράδειγμα όταν ενεργοποιείται ο νιτροσόπτης ή όταν δεν υπάρχει τάση από τον ελεγκτή της μεθανόλης κ.λπ.) (Under Dev.) Η καταγραφή γίνεται με τη χρήση των εφαρμογών Windows που έχουμε σχεδιάσει για να παρακολουθούμε και να σχεδιάζουμε τιμές πραγματικού χρόνου, όπως τον κύκλο πραγματικού φορτίου, την πρόοδο σπινθήρων, την πίεση αύξησης κ.λπ. (Under Dev.) VAG Group can bus mode (i.e. Timing retardation per cylinder etc)
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος